Els Concerts de Benvinguda omplin la Sala Noise

La Habitación Roja, Polock, Bongo Botrako i Aspencat no van defraudar. El públic que es va trobar a la Sala Noise per a escoltar el repertori indie dels dos grups valencians va trobar molt més del que esperava: el bon rotllo, la solidaritat i un espectacle preparat per a l’ocasió van fer que els dos grups allargaren les seues interpretacions i tractaren amb el públic per a parlar-los de tu a tu. Al seu torn, Bongo Botrako i Aspencat partien d’un llistó molt alt, però la qualitat i la marxa, a més d’un públic entregat, mantingueren el to encetat el dia anterior en la primera cita dels Concerts de Benvinguda.