La Nau Gran presenta el llibre de relats ‘Viento en prosa’, escrit pel seu alumnat

La Nau Gran va presentar ahir dimarts 30 d’octubre el llibre de relats Viento en prosa, escrit pel seu alumnat i coordinat pel professor Francisco J. López, responsable també del Taller de Narrativa de La Nau Gran. L’acte va tindre lloc al Palau de Cerveró, seu del Museu d’Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero.

Durant la presentació del llibre els autors i autores van llegir fragments dels seus relats i van voler, així, mostrar la seua aportació quotidiana a la creativitat literària.

El rector de la Universitat, Esteban Morcillo, ha deixat escrit en l’obra que “aquesta és el resultat de les aficions literàries de l’alumnat i resultat, alhora, de la funció social de la Universitat de difondre la cultura i l’activitat intel·lectual”.