Ocupa’t. Més del 60% dels estudiants que han gaudit d’una beca Leonardo da Vinci tenen treball

El 61% de les persones que han realitzat una beca Leonardo da Vinci té treball actualment. És la principal conclusió d’un estudi que realitza cada any la Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València, l’entitat gestora d’aquest programa europeu.

En l’espai Ocupa’t de Ràdio Universitat s’aprofundeix en aquesta notícia, així com en totes les possibilitats de la web de la Fundació Adeit i les últimes ofertes de treball i beques.