Científics emprenedors, al Parc Científic de la Universitat

La Universitat de València, a través del Parc Científic i en col·laboració amb Adeit i la Fundació InnDEA València, ha organitzat el Primer Congrés Nacional de Científics Emprenedors. La cita es desenvolupa sota el lema From Science to business.

Més de dos-cents congressistes, huitanta ponències i comunicacions orals i les més de cinquanta empreses assistents a aquest Primer Congrés Nacional de Científics Emprenedors donen mostra de la necessitat d’una trobada de gran importància en l’àmbit científic i empresarial.

Aquest congrés, que se celebra per primera vegada a Espanya, es presenta amb una particularitat, que és l’aposta per l’aplicació de la ciència al món empresarial. Sorgeix com una oportunitat perquè professors i investigadors puguen obrir-se un determinat camp en el món empresarial. Els participants en les ponències i taules redones analitzen els reptes, les oportunitats i els obstacles que es generen davant la creació i el desenvolupament d’una empresa científica.