Contes del món per una causa solidària

Maria Alcantud

La professora de la Universitat de València Maria Alcantud ha posat en marxa el projecte Contes del Món, una col·lecció de narracions bilingües anglés-castellà que destinarà la recaptació a la Fundació Voces. Els llibres es poden adquirir per un preu de sis euros a través de la web de l’editorial dualbooks.es. Es tracta d’un projecte docent innovador que Maria Alcantud va encetar quan era professora a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i en el qual va implicar els seus alumnes. Els contes estan ambientats en llocs del món en què els personatges viuen en entorns desfavorits.