Cursos ‘on-line’ per als refugiats dels campaments sahrauís

REDACCIÓ. Professorat de la Universitat de València ha començat a impartir aquesta setmana cursos on-line per als refugiats sahrauís. Es tracta d’un projecte formatiu amb què es fan arribar els coneixements de docents en diverses matèries als ciutadans sahrauís. La iniciativa feia necessària l’habilitació d’una aula amb ordinadors i connexió a internet, cosa en la qual ha estat treballant la Universitat els darrers mesos. Ara ha començat el període formatiu i una experiència més de la docència digital.