El 20% del personal de la Universitat es vacuna cada any de la grip

El Servei de Prevenció i Medi Ambient ha iniciat la campanya de vacunació de la grip per al personal de la Universitat de València. El director d’aquest servei, Màrius Fuentes, ha explicat en el programa A la teua salut de Ràdio Universitat (http://mediauni.uv.es/radio) que el vint per cent del personal universitari, entre 650 i 850 persones de mitjana, sol·licita cada any l’administració de la vacuna de la grip.

Fuentes també ha comentat que les persones més susceptibles de patir aquesta malaltia són els xiquets, les persones grans i les dones embarassades, aquestes darreres “estan en constant risc de contraure malalties” i pot ser perillós tant per a elles, a causa de “la debilitat física que tenen durant l’estat de gestació”, com per als fetus. Es pot escoltar tota la informació ací.

La campanya de vacunació antigripal està desenvolupant-se per mitjà dels Gabinets de Salut Laboral, des del 17 d’octubre fins el pròxim 30 de novembre, als campus de Blasco Ibáñez, Tarongers i Burjassot-Paterna. Els gabinets estan administrant les vacunes a professorat i personal d’administració i serveis de matí i de vesprada, de dimarts a dijous.