El periodista Pere Miquel Campos dedica el Premi Vicent Ventura als companys de RTVV afectats per l’ERO

El periodista i escriptor valencià Pere Miquel Campos ha rebut el XIII Premi Vicent Ventura, un guardó que la Universitat de València va instaurar l’any 2000 per a honorar la memòria del periodista, polític i lluitador cívic mort el 1998. Aquest reconeixement s’atorga a una persona o col·lectiu que s’haja distingit per la seua trajectòria cívica, democràtica i de compromís amb la cultura i llengua valencianes.

L’acte s’ha celebrat aquesta setmana i el guardonat, Pere Miquel Campos, va estar acompanyat d’un nombrós grup de periodistes companys de professió. Campos, jubilat des de fa cinc anys, va dedicar el premi als companys de Radiotelevisió Valenciana afectats per l’ERO.