Centenars d’estudiants busquen assessorament laboral en el Fòrum d’Ocupació de la Universitat

REDACCIÓ. Centenars d’estudiants han passat aquests dies pels estands del Fòrum d’Ocupació per a recollir la màxima informació que els permeta augmentar les possibilitats d’inserir-se en el món laboral. La Universitat de València, a través de l’Observatori d’Inserció Professional i Assessorament Laboral (OPAL), ha elaborat un ampli programa que recorria des de les últimes tendències en el mercat, com ara el coaching o les claus per a triomfar en les entrevistes de treball a Europa, fins les possibilitats que pot suposar l’emprenedoria, sense oblidar els perfils i requisits que convencen als ocupadors.

Galeria d’imatges. Fotos: Miguel Lorenzo