Ruta en bici per a celebrar l’Any Internacional del Cooperativisme

Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. L’Institut Universitari d’Economia Social i Cooperativa de la Universitat de València (Iudescoop) ha programat per a tots els membres de la comunitat universitària una ruta ciclista que eixirà hui dijous 15 de novembre des del Campus dels Tarongers i arribarà fins la Fira de Mostres. La iniciativa s’emmarca dins de l’Any Internacional del Cooperativisme i justament hui dijous 15 se celebra el Dia de la Persona Emprenedora.

El punt de trobada és la part de davant del quiosc del Campus dels Tarongers a les 10 hores. En arribar a la Fira de Mostres, els participants se sumaran als dotze ciclistes cooperativistes que realitzen una ruta cicloturista des de Vinaròs fins a Oriola entre el 10 i el 17 de novembre, així com amb la resta de ciclistes que el mateix dia ixen de diversos punts de la ciutat de València. Una vegada concentrats tots a la Fira de Mostres, participaran en la inauguració de les activitats del Dia de la Persona Emprenedora.

L’esdeveniment té com a finalitat donar a conéixer a la societat valenciana, i especialment als joves, el projecte cooperativista i de l’emprenedoria social. Per això s’adreça a tota la comunitat universitària que simpatitza amb la causa del cooperativisme i té esperit aventurer i emprenedor. Els organitzadors facilitaran una samarreta amb el lema de l’Any Internacional del Cooperativisme.