Experts del món empresarial afirmen que el ‘coaching’ és una oportunitat amb futur per als joves titulats

REDACCIÓ. El coaching professional és una metodologia de recent implantació a Espanya que permet als empresaris guanyar confiança i centrar-se en les tècniques per aconseguir diversos objectius. Formar-se per a convertir-se en coach d’una empresa és, segons els experts en la matèria, una bona oportunitat per als joves titulats que no veuen clar el seu futur.

Preguntar “on estàs i fins on vols arribar” és només una de les premisses d’aquesta modalitat que rep influències de la psicologia i la consultoria, però que, segons diuen els experts, “té el seu propi ADN”.

Aquest ha sigut un dels temes tractats en el Fòrum d’Ocupació que ha tingut lloc a la Universitat de València i que el programa Ocupa’t de Ràdio Universitat  ha tractat amb profunditat. Podeu escoltar-lo ací.