Experts i ecologistes demanen l’acció de les administracions per a previndre els efectes del canvi climàtic en la salut

REDACCIÓ. L’acció de l’home està provocant una acceleració de la modificació del clima, un procés que fins ara s’havia produït de manera natural en terminis de temps molt més llargs. L’augment de la temperatura global del planeta comporta un fort impacte en el complex sistema climàtic. Però hi ha una vessant sobre aquest tema que no se sol tractar sovint. Es tracta de les conseqüències del canvi climàtic per a la salut de les persones. L’organització Ecologistes en Acció ha presentat recentment a la Universitat de València l’estudi Canvi climàtic i salut, un treball que ha aprofundit des de diversos angles en aquest tema. El programa Caleidoscopi de Ràdio Universitat ha tractat la qüestió. Podeu escoltar-ho clicant ací.