Centenars de xiquets experimenten l’energia sostenible en la Festa de la Ciència

REDACCIÓ. Centenars de xiquets i majors van participar diumenge 25 de novembre en la Festa de la Ciència dedicada a l’energia sostenible. Com cada any, el Jardí Botànic de la Universitat de València ha estat la seu de les nombroses activitats organitzades amb motiu de la XIV Setmana Europea de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.

En un ambient festiu i molt participatiu, els xiquets van participar en un joc de pistes, es pintaren la cara, feren un passeig interactiu per les energies i realitzaren propostes de tallers com ara la cuina solar, joguines, carabasses, molinet de vent, el dragó o el de cotxes amb globus. Ràdio Universitat  va estar allí i parlà amb xiquets, pares i mares, tot polsant la seua experiència en el programa Caleidoscopi .

D’altra banda, la sala d’exposicions del Jardí Botànic també acull aquests dies, fins el 2 de desembre, la mostra Fotògrafs de la Natura 2012, del prestigiós European Wildlife Photographer of the Year 2012, organitzat per l’Associació de Fotògrafs de Natura d’Alemanya. La mostra, d’accés gratuït, està integrada per més de setanta instantànies inèdites captades per professionals de trenta-nou països.

Galeria d’imatges. Fotos: Miguel Lorenzo