Les arqueòlogues de la Universitat desmunten Lara Croft

REDACCIÓ. Desmuntant Lara Croft. Dones, Arqueologia i Universitat era el títol d’unes jornades celebrades fins el passat dijous a la Facultat de Geografia i Història. Es tractava d’una retrospectiva sobre el paper de les dones al Departament de Prehistòria i Arqueologia des dels anys trenta fins l’actualitat. Una exposició fotogràfica, un documental i diverses conferències completaven la programació d’aquestes jornades.

Professores com ara Carmen Aranegui o Consuelo Mata han parlat de l’evolució dels estudis i de la presència en aquests de les dones. A més, han explicat a la televisió de la Universitat alguns dels secrets que fan aquesta professió tan captivadora.