Programes i beques internacionals per a formar i donar experiència als joves emprenedors

REDACCIÓ. L’emprenedoria és una de les eixides professionals per als joves titulats universitaris. El camí fins arribar a l’èxit en un negoci propi és llarg i implica molts sacrificis, però els joves emprenedors poden demanar ajudes i beques per a iniciar els seus projectes.

La Universitat de València participa en un d’aquests programes de beques, és l’anomenat RedEmprendia Nuevos Emprendedores Aprendiendo a Emprender. A través d’aquest programa els emprenedors de la Universitat –amb empresa o sense– poden realitzar estades de dos i tres mesos en empreses de l’espai iberoamericà.

Els joves emprenedors també poden optar a un programa Erasmus especial. Els nous empresaris podran intercanviar idees de negoci amb col·legues veterans, amb els quals conviuran per un període d’entre un i sis mesos. El programa ‘Ocupa’t’ de Ràdio Universitat (http://mediauni.uv.es/radio) tracta aquests i altres temes relacionats amb l’emprenedoria i anuncia algunes ofertes de treball. Podeu escoltar-lo ací.