Els rectors demanen que l’educació superior, la investigació i la innovació siguen considerades “una inversió i no una despesa”

REDACCIÓ. El rector de la Universitat de València, Esteban Morcillo, ha llegit aquest dilluns 10 de desembre un comunicat conjunt dels rectors i rectores de les universitats públiques espanyoles, on es demana que l’educació superior, la investigació i la innovació siguen considerades “una inversió i no una despesa”. L’acte s’ha celebrat simultàniament en les cinquanta universitats públiques espanyoles integrades en la CRUE.

El rector de la Universitat ha afegit un text específic de la Universitat de València, en el qual es reitera l’oposició a mesures polítiques que afecten el PAS i el PDI i que incrementen les taxes als estudiants. L’acte ha sigut retransmés en directe per la televisió de la institució (plataforma MediaUni) i es pot veure la intervenció íntegra en aquest vídeo: