Èxit de públic en l’estrena a la Nau del Valtari Film Experiment de Sigur Rós

REDACCIÓ. Quatre anys de silenci han donat pas a Valtari, un treball amb el qual els islandesos Sigur Rós han tornat a l’escena musical. En el marc de l’eixida al mercat d’aquest treball els islandesos han posat en marxa l’anomenat Valtari Film Experiment, un projecte en el qual diversos cineastes i fans han creat peces audiovisuals inspirant-se en els temes del seu últim àlbum. El resultat s’ha pogut veure aquest cap de setmana en diversos llocs del món. A València l’encarregada de la presentació ha estat la Nau de la Universitat, mitjançant la revista digital Caleidoscòpica, un nou projecte de tres estudiantes de Periodisme de la institució. Molts han sigut els fans i també curiosos que s’han acostat a la Nau per a veure en primera persona aquest interessant projecte musical i audiovisual.

L’espai ‘Caleidoscopi’ de Ràdio Universitat  ha estat present en aquesta iniciativa. Podeu escoltar el programa en el següent enllaç