Experts en mitjans audiovisuals reclamen una transformació del model informatiu

REDACCIÓ. L’aparició de nous productes digitals i la crisi dels mitjans periodístics convencionals han estat els temes principals del IV Congrés de Comunicació Digital de la Comunitat Valenciana, que es va realitzar el passat dimecres 13 de desembre a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

En el programa ‘En xarxa’, de Ràdio Universitat, el professor de la Universitat de València Guillermo López ha explicat en profunditat l’objectiu i els diversos temes que s’han tracta durant el congrés. Podeu escoltar el programa ací.