Els científics de la Universitat de València reclamen un major suport per a les seues investigacions

REDACCIÓ. L’Institut de Ciència Molecular de la Universitat de València (ICMol) celebrà el passat divendres la seua dotzena Jornada Científica. L’acte va comptar amb la participació de científics de reconegut prestigi nacional i internacional, en conferències que versaren sobre temes com ara els materials moleculars intel·ligents, les connexions de la química amb la música o la nanociència molecular.

En el programa ‘A fons’ de Ràdio Universitat el director de l’ICMol, Eugenio Coronado, ha explicat en profunditat les línies d’investigació que porta a terme aquest institut i també ha parlat sobre la situació de la investigació científica a les universitats espanyoles. Podeu escoltar-lo clicant ací.