Juan Carlos Moltó: “El Nadal s’ha de gaudir, però sense excessos”

REDACCIÓ. Amb l’arribada del Nadal és freqüent un canvi en la rutina diària quant a menjars i activitat física, un fet que pot propiciar greus problemes de salut postvacacionals. Juan Carlos Moltó, president de la Comissió Acadèmica del Grau en Nutrició Humana i Dietètica de la Universitat de València, considera que el Nadal “s’ha de gaudir, però sense excessos” i aconsella “menjar sense presses” i evitar en la mesura del possible l’alcohol. També recomana incloure fruites i verdures en els menús nadalencs, ja que “omplin més” i la seua fibra ajuda a “controlar el nivell de glucosa en sang”.

Juan Carlos Moltó ha participat en el programa ‘A la teua salut’ de Ràdio Universitat, on ha oferit els millors consells i recomanacions per a passar un Nadal de la forma més saludable possible. Podeu escoltar el programa fent clic ací.