Menuts de trenta països mostren els seus curtmetratges a la Universitat

REDACCIÓ. L’antiga Facultat de Magisteri de la Universitat de València acull hui divendres 18 de gener la I Mostra Internacional de Cinema Educatiu en què participen menuts de trenta països. Durant l’encontre, que se celebra hui a la Universitat i demà a La Rambleta, es projectaran huitanta curtmetratges realitzats per escolars d’arreu del món. Però, a més, s’hi han preparat activitats paral·leles com ara una taula redona dirigida a professionals de l’educació i al públic en general, tallers de doblatge, de televisió, animació amb plastilina o ombres xineses per als més menuts.

La iniciativa ha partit de l’Associació Cultural Jordi el Mussol. Josep Arbiol, docent i membre d’aquesta associació, va gravar l’any passat, junt amb alumnes del CEIP Teodor Llorente, el curt Senyor pirotècnic, pot començar la… A partir d’aquesta experiència i amb l’ajuda dels companys de l’associació han organitzat aquesta trobada internacional.