Joaquín Maudos afirma que la taxa d’atur continuarà pujant el 2013 però que es veuran els primers símptomes de recuperació

Joaquín Maudos.

REDACCIÓ. L’atur continuarà pujant el 2013 i podria arribar al 27% de la població. Són els pronòstics que fan alguns analistes i experts, com ara Joaquín Maudos, catedràtic d’Anàlisi Econòmica a la Universitat de València. Espanya continuarà en recessió, encara que començaran a percebre’s alguns indicis de millora, com ara l’augment de la productivitat i el manteniment de les exportacions. Pel que fa a la resta del món, enguany continuarà el creixement negatiu a nivell global, especialment en la zona euro, encara que països com ara Xina creixeran a ritmes del 7%.

Sobre totes aquestes qüestions tracta el programa A fons de Ràdio Universitat d’aquesta setmana. L’espai ha entrevistat el catedràtic Joaquín Maudos, qui ha parlat sobre les estimacions i previsions econòmiques per a aquest 2013. Es pot escoltar el programa fent clic ací.