L’Associació d’Erasmus ESN reuneix més de quaranta voluntaris internacionals

REDACCIÓ. L’associació que més estudiants Erasmus aglutina de la Universitat de València reunirà a partir de divendres dia 1 i fins al dilluns dia 4 de febrer més de quaranta coordinadors de la Internacional Exchange Erasmus Student (ESN) Network Juvenil, l’associació de voluntaris del programa de mobilitat més potent d’Europa. Els membres d’aquesta associació internacional han convocat l’encontre per a debatre sobre el projecte internacional de formació EDUK8. Aquest programa té com a objectiu capacitar els membres de l’ESN perquè puguen desenvolupar eficientment les seues tasques dins de l’organització.

La trobada se celebrarà a València al Nest Hostel i els participants abordaran des d’una perspectiva internacional com fomentar els valors i principis de la ciutadania europea i l’expansió de la mobilitat. Es tracta d’una reunió que se centra en un projecte de millora continu dels coordinadors de l’associació a través de l’aprenentatge i la professionalització d’alguns aspectes que es tractaran en els grups de treball, com ara: l’aprenentatge intercultural i el procés de selecció intern, entre altres.

L’acte d’obertura s’ha celebrat aquest divendres amb la participació de membres del comité nacional d’ESN Espanya i d’ESN Internacional, així com de la coordinadora d’EDUK8.