Una cavalcada de llum i de color per a celebrar l’Any Nou Xinés

Foto: Institut Confuci

REDACCIÓ. Un dragó de catorze metres de llarg símbol de la bona sort i que porta auguris per a l’any nou; demostracions de wushu, kung fu i taitxi; dos lleons de color roig i un de blanc; música de tambors… Són alguns dels elements de la cavalcada organitzada per l’Institut Confuci de la Universitat de València amb motiu de la celebració de l’Any Nou Xinés de la Serp d’Aigua. L’acte, celebrat al carrer Pelaio de València, va ser dissabte 9 de febrer, i és la segona cavalcada organitzada a la ciutat per aquesta entitat.

La cavalcada formava part de la sèrie d’activitats culturals que l’Institut Confuci realitza des del passat 30 de gener amb motiu de la celebració de l’Any Nou Xinés. InfoUniversitat ja va publicar un article en què s’explicava la programació de l’Any Nou Xinés, així com la seua història i funcionament.

Galeria d’imatges. Fotos: Institut Confuci