La comunitat universitària, protagonista de la II Cursa Universitat de València-Servei d’Educació Física i Esports

II Cursa Universitat de València. Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. Unes sis mil persones han participat en aquesta carrera, una de les proves més ràpides del Circuit Divina Pastora de Carreres Populars de València. L’estudiantat, el professorat i el personal de la Universitat que treballa en l’administració i els serveis van ser els protagonistes de la cursa, si es té en compte el gran nombre de camisetes de la institució que s’hi van poder veure.

II Cursa Universitat de València. Foto: Miguel Lorenzo

El diumenge 24 de febrer era un matí gelat. Tot i això, el recorregut de 5.335 metres per les principals avingudes de la ciutat de València el van acabar 5.914 persones. L’arribada va ser al camp de futbol de la Universitat de València.

II Cursa Universitat de València. Foto: Miguel Lorenzo

Jaouad Oumellal, corredor del CA Cárnicas Serrano, va ser el més ràpid de la prova, amb un temps de 15 minuts i 54 segons, per davant de Pablo González i Hicham Ettaichmi. En xiques, la primera va ser Patricia Montalvo, que va superar Amelia Martín i Sheila Simao.

II Cursa Universitat de València. Foto: Miguel Lorenzo

Ademés,  el programa de Radio Universita El Temps dels Esports repassa la II Carrera Universitat de València- Servei d’Educació Física i Esports amb la visita de Jaouad Oumellal, el guanyador d’aquesta edició. Pot escoltar aquest programa clicant aci.