Congrés de l’Institut d’Enginyers Elèctrics i Electrònics, sobre gestió i tecnologia, a l’ETSE

Estudiants d’Enginyeria Elèctrica i Electrònica, informàtics o de Telecomunicacions de tot l’Estat s’han donat cita a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València (ETSE) per a parlar sobre gestió i tecnologia, dins del Congrés Nacional de Branques (CNR) de l’Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE).

REDACCIÓ. L’IEEE és la major associació internacional sense ànim de lucre formada per científics i professionals de la tecnologia, i dedicada al foment de la innovació tecnològica i l’excel·lència en el camp de l’enginyeria elèctrica, computació, telecomunicacions i tecnologia de control.

Adrián Suárez, president de l’IEEE Estudiants Universitat de València, ha destacat l’objectiu de l’encontre com el fet de “posar en comú les activitats que realitzem en cadascuna de les nostres universitats”. En el programa En xarxa, de Ràdio Universitat, dedicat a parlar de les novetats tecnològiques i les xarxes socials, es pot escoltar una entrevista completa a Adrián Suárez, sobre aquest espai d’investigació i de cooperació i de noves tecnologies. Podeu escoltar-la fent clic ací.

El congrés de l’ETSE estava organitzat per la Branca d’Estudiants IEEE de la Universitat de València. El CNR de l’IEEE és un esdeveniment anual que reuneix, durant tres dies, representants de les Branques d’Estudiants IEEE d’universitats de tota Espanya. Concretament, la trobada va tindre lloc entre el 21 i el 23 de març passats, amb la presència de més de trenta estudiants i estudiantes en representació de les universitats participants, membres de la secció espanyola de l’IEEE i professorat i alumnat de la Universitat. Durant l’encontre es van realitzar diversos tallers i xarrades sobre gestió i tecnologia, taules redones i visites als instituts tecnològics, a més d’una visita cultural a la ciutat de València.

Les Branques d’Estudiants són grups dins de l’IEEE formats per estudiantat universitari que es dediquen a la iniciació professional i investigadora, i les seues activitats principals són l’organització i la participació en congressos tècnics i xarrades de professionalització i networking.

Enguany el congrés ha comptat amb la col·laboració de diverses empreses i entitats, com ara Analog Devices, la Càtedra Telefònica de la Universitat de València, el Màster Oficial d’Enginyeria Electrònica, el Màster Oficial d’Enginyeria de Telecomunicació, el Master in Advanced Sciencies of Modern Telecommunications i ValSpace Consortium.

Per a més informació podeu consultar les adreces següents: