Els grups Aspencat i Arrap, hui dijous en el Festival de Música Ara Sona

Aspencat. Foto: Escola Valenciana

REDACCIÓ. El Festival de Música Ara Sona, que compta amb la col·laboració del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, continua hui dijous la quarta de les seues sessions, amb l’actuació dels grups Aspencat i Arrap, al Teatre Tívoli de Burjassot.

Ara Sona, organitzat per la Taca Films, té una doble finalitat. Per una banda, és un festival de música en el qual participaran deu formacions valencianes, solistes i grups, que adapten la seua música a un escenari teatral. L’altre objectiu és enregistrar en àudio i en vídeo les actuacions, i completar-les amb entrevistes, de manera que es cree un programa dedicat exclusivament a la música en directe dels artistes valencians. En última instància, es vol posar a disposició de les diverses televisions programes sobre aquestes formacions.

En el següent vídeo de Mediauni, la Televisió de la Universitat, pots veure una informació sobre Ara Sona, i també sobre el cicle de concerts de primavera organitzats per l’Aula de Música del Vicerectorat de Cultura i Igualtat de la Universitat.

El preu de l’entrada per a l’Ara Sona és de dos euros amb carnet de la Universitat de València. El festival se celebra durant els mesos de març i abril al Teatre Tívoli de Burjassot i l’última actuació serà el 2 de maig. Els concerts es realitzen entre les 19 i les 22 hores. Els músics que fins ara hi han participat són Miquel Gil, Feliu Ventura, Tashkenti, Sant Gatxo, Rapsodes i Tardor.