El Servei d’Informàtica, guardonat amb el Premi Sapiens en la semanainformatica.com 2013

Foto: web semanainformatica.com

REDACCIÓ. El Servei d’Informàtica de la Universitat de València, junt amb els de la resta d’universitats valencianes, ha estat guardonat en la secció categoria acadèmica en els Premis Sapiens de la semanainformatica.com 2013, amb el qual s’ha volgut reconéixer la seua trajectòria amb l’inici, ja fa trenta anys, dels estudis d’informàtica a les universitats valencianes. El premi el va recollir el director del departament, Salvador Roca.

Aquests premis han servit per a reconéixer la contribució a la funció acadèmica i investigadora del Servei d’Informàtica i l’excel·lent qualitat dels titulats en Enginyeria Informàtica. Entre les tasques que s’han destacat per a l’atorgament del premi figuren, entre altres, la connexió a internet el 1991, la interconnexió dels campus universitaris valencians i la contribució en general com a infrastructura i servei necessari per al treball acadèmic i investigador en matèria informàtica en el conjunt universitari.