Els millors expedients tenen treball a Ontinyent

REDACCIÓ. La Fundació Universitària Campus Ontinyent crearà deu llocs de treball a la població per a graduats universitaris. En seran beneficiaris els millors expedients i com a requisit imprescindible haver cursat el 50% dels crèdits al Campus d’Ontinyent.

Un nou granet d’arena en la lluita d’Ontinyent contra la desocupació i la prova que estudiar al Campus de la Universitat, a la Vall d’Albaida, té avantatges. El nou programa d’inserció laboral per a titulats universitaris permetrà la contractació de deu graduats del Campus d’Ontinyent per un període de sis mesos (cinc graduats en Magisteri Infantil i altres cinc dels graus vinculats a la Facultat d’Economia).
Les bases preveuen com a requisits ser titulat/da sense que hagen transcorregut més de cinc anys; que almenys s’hagen cursat el 50% dels crèdits al Campus d’Ontinyent; i estar en possessió, com a mínim, del Grau Mitjà de Coneixement de Valencià. Les bases completes es publicaran en els mitjans de comunicació. Els llocs de treball seran articulats a través dels patrons de la Fundació.

A Caixa Ontinyent, un dels patrons de la Fundació, han fet pràctiques en els últims tres anys 211 alumnes, 71 procedents del Campus d’Ontinyent. En l’actualitat aquesta entitat té 17 estudiants en pràctiques, 3 dels quals procedeixen del Campus d’Ontinyent, i 14 treballadors de la plantilla fixa són titulats en Empresarials pel campus.

Beques

En el programa Ocupa’t de Ràdio Universitat, dedicat a conéixer ofertes de treball i beques, hi ha informació sobre propostes per a començar a treballar. Pots escoltar el programa fent clic ací.

Les bases de les beques del Ministeri d’Educació per a professors d’espanyol en altres països (Bulgària, Xina, República Txeca, Romania, Eslovàquia, Rússia, Turquia, Polònia) van ser publicades el 24 d’abril. Aquestes ajudes tenen una doble dotació econòmica, la del centre, més una borsa per al viatge.

També acaben d’eixir les beques MAEC-AECID per a artistes i investigadors, amb la finalitat de realitzar una estada a l’Acadèmia d’Espanya a Roma. Una altra proposta són les beques oferides pel govern japonés per a aquells titulats espanyols que vulguen fer un postgrau al país nipó. També ha començat la convocatòria de la Dipu te Beca 2013 per a treballar als ajuntaments.