Primer acte de graduació d’estudiants de Magisteri al Campus d’Ontinyent

REDACCIÓ. L’estudiantat i el professorat de la primera promoció del Grau de Magisteri Infantil del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València van celebrar divendres passat la cerimònia de graduació, la qual va tindre lloc al Saló d’Actes del Centre Cultural Caixa Ontinyent. A l’acte, que va ser presentat per la professora Carme Agulló i glossat pel professor Josep Cantó, acudiren alumnes, familiars, professors i representants de les entitats que conformen la Fundació Campus Ontinyent.

Josep Pla, delegat del rector de la Universitat a Ontinyent, va destacar durant la seua intervenció el valor de la formació universitària com a ferramenta per a inserir-se en el món laboral: “Les dades confirmen que aquells que aconsegueixen un títol universitari troben més prompte treball i estan menys temps en l’atur”.

Josep Cantó, al seu torn, a més de recordar anècdotes i vivències dels últims quatre anys, va assenyalar en el seu parlament el compromís social adquirit pels nous docents i els va engrescar a no deixar indiferents els seus alumnes: “Prova d’això serà el dia que vos pare pel carrer algú que no recordeu i vos recorde que vau ser el seu mestre”.

En l’acte també va participar el president de la fundació i alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, qui va apuntar en el seu discurs que actes com aquest “posen en valor l’esforç i la dedicació d’uns alumnes i les seues famílies per assolir un grau de formació superior. Pot paréixer una obvietat recordar que a Ontinyent s’imparteixen estudis universitaris des de fa anys. Però, de vegades, és necessari parar-se i valorar allò que tenim. Si les societats no han d’oblidar les seues errades per a no repetir-les, menys encara han d’oblidar allò que han fet bé”.