Harmony & Dave, música amb reminiscències del soul, el blues i el jazz

REDACCIÓ. David i Pilar són tècnics de so i els dos formen el grup Harmony & Dave, un duet en acústic compost per veu femenina i guitarra acústica. Harmony és la cantant i compositora, influïda notablement per la música negra. Junts fan una música amb el color del soul, el blues o el jazz.

El seu últim treball, Polaroids, així com la seua trajectòria musical, han sigut analitzats amb els membres del grup en el programa Camden de Ràdio Universitat, dedicat a descobrir i conéixer grups valencians.

El folk americà o la chanson francesa formen part del seu so. Harmony (Pilar), en declaracions al programa de ràdio, explica que porta anys dedicant-se a la música com a cantant, encara que amb matisos prou diferents a la música que fa ara. David (que va ser estudiant de Turisme i ara continua formant-se) l’acompanya també des de fa anys, i més recentment com a guitarra. El nom del grup, Harmony & Dave, ve precisament de la fusió dels seus integrants en una única formació.

Aquest grup, una parella on els integrants són de Mislata i Aldaia, fa cançons en castellà, anglés o inclús francés que conviden a riure, plorar, somniar o gaudir de les xicotetes coses. Per a veure’ls en directe, en les pròximes setmanes tenen confirmades dues actuacions. Aquest dissabte 1 de juny presentaran el seu nou disc, Polaroids, a La Petite Planèthé, a València; i el 4 de juliol tocaran a Tokyo.

• Tens més informació sobre el duet en l’entrevista que els va fer Ràdio Universitat. Fes clic ací.
  • Pots escoltar algunes cançons de la formació en la seua pàgina web.
  • Pots seguir-los en la seua pàgina de Facebook.