Les futbolistes de la Universitat, en el Campionat Europeu d’Almeria

REDACCIÓ. La selecció de futbol femení de la Universitat de València disputa, des del dia 23 i fins el pròxim 30 de juny, el Campionat Europeu Universitari, que té lloc a Almeria. “La moral està molt alta, tenim la il·lusió de fer un bon paper, amb ganes de pujar al pòdium”, destaca José Andrés Menchero Moll, Menchi, l’entrenador.

“Actualment hi ha un nombre molt alt de llicències en futbol femení, i comença a tindre més ressò. Hi ha moltes xicones que hui en dia practiquen aquest esport”, ha destacat el seleccionador en declaracions al programa El Temps dels Esports de Ràdio Universitat. Es tracta d’una entrevista on l’entrenador analitza la situació del futbol femení, la dinàmica de treball i les possibilitats que té la plantilla d’aconseguir la medalla d’or.

L’última hora és que l’equip s’havia classificat per a semifinals i aquest dimecres jugava contra el Montpellier. Pots seguir els resultats en directe a través del Twitter @sefuv.

Després del Campionat d’Espanya, afrontem l’Europeu amb molta il·lusió i ganes”, ha destacat Menchi en un comunicat del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat. “Sabem que el nivell europeu és molt alt, però nosaltres hi anem amb l’experiència de l’estiu passat, quan vam disputar els Primers Jocs Europeus Universitaris, on vam competir a bon nivell i vam aconseguir la medalla de bronze. Aquest resultat ens permet calibrar les nostres forces. Venim d’una temporada perfecta a nivell de resultats, invictes en el Campionat Autonòmic i en el Campionat d’Espanya, així que la idea és continuar aquesta ratxa”, ha apuntat José Andrés Menchero Moll.