Un dia per als Erasmus Mundus de la Universitat de València

Alumnes Erasmus Mundus en la seua visita per la ciutat de València.

REDACCIÓ. Una visita al Centre Cultural La Nau, anar en bicicleta a l’Albufera i passejar amb barca, un pícnic i un sopar han estat algunes de les activitats organitzades pels estudiants internacionals del Màster en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i Personal Erasmus Mundus (WOP P), amb motiu del Dia Internacional Erasmus Mundus que es va celebrar aquest 6 d’octubre en més de seixanta ciutats d’arreu del món.

València ha estat una de les ciutats més destacades en l’organització de les activitats, les quals, amb un caràcter festiu i lúdic, s’han centrat en la socialització i la creació de xarxes entre els estudiants Erasmus Mundus (EM).

En la seua visita al Centre Cultural La Nau els alumnes van ser rebuts pel professor José María Peiró, coordinador del WOP P Màster; i per la degana de la Facultat de Psicologia, Alicia Salvador. Totes les activitats han estat organitzades amb el suport de l’Associació d’Alumnes i Estudiants Erasmus Mundus i la Universitat de València ha sigut el centre coordinador del consorci WOP P.