A la Lliga de Debat Universitari amb la millor argumentació i oratòria

REDACCIÓ. Eines per a l’argumentació i el debat és un curs impartit com a fase prèvia de formació i selecció per a participar en la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats. Impartit per Germà Llorca Abad, professor del Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació, busca que estudiants i estudiantes s’introduïsquen en la teoria i la pràctica de l’argumentació oral, així com en les tècniques d’oratòria per al debat i l’argumentació acadèmica.

L’objectiu del curs és seleccionar les i els participants que integraran l’equip que representarà la Universitat de València en la Lliga de Debat Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, la qual tindrà lloc del 31 de març al 4 d’abril pròxims a la Universitat de Girona. Es tracta d’un curs presencial de 20 hores, amb 24 places, gratuït i fet en valencià, que es realitzarà durant febrer al Campus de Blasco Ibáñez de la Universitat de València i al qual els i les interessades es poden preinscriure fins el 24 de gener.

Tens més informació sobre el curs en aquest enllaç.