Trivial Financer per a l’estudiantat de la Facultat d’Economia

Trivial_Finanzas

REDACCIÓ. Trenca-cinc preguntes relatives a les finances des de diferents perspectives i nivells de dificultat que s’aniran responent en un total de quatre rondes són el repte al qual s’enfrontaran els estudiants de la Facultat d’Economia en el primer Trivial Financer 2014. L’esdeveniment serà el 4 d’abril i l’organitza la Càtedra de Finances Internacionals Banc Santander de la Universitat de València.

Cultura general; Finances per a mortals; Ronda pro; i Audiovisual seran les àrees sobre les quals l’alumnat haurà de demostrar els seus coneixements financers i econòmics. La recompensa per als guanyadors, a més dels diplomes acreditatius, serà de 250 euros a cada participant de l’equip guanyador; 150 euros a cada participant del segon equip; i 100 euros a cada participant del tercer equip.

El termini d’inscripció estarà obert fins el 14 de març. Podran participar-hi trenta-dos equips de quatre persones i, com que l’aforament és limitat, l’admissió es farà per rigorós ordre d’inscripció. Una vegada completat l’aforament, la resta d’equips passaran a estar en reserva per ordre d’inscripció. El joc es realitzarà el 4 d’abril a les 17 hores a l’Aulari Sud del Campus dels Tarongers.

El director de la Càtedra de Finances Internacionals Banc Santander Universitat de València, el catedràtic d’Economia Financera i Actuarial Ángel Pardo, ha animat l’estudiantat de la Facultat d’Economia a participar-hi.

La inscripció es pot fer en aquest enllaç.