La revolució cel·lular, l’univers, el veganisme i els components dels aliments, en la setmana de la ciència del BEA

isabel_farinas

Isabel Fariñas.

REDACCIÓ. El Bloc d’Estudiants Agermanats (BEA) ha organitzat una setmana de divulgació científica que s’està celebrant del 3 al 6 de març al Saló d’Actes de la Facultat de Farmàcia. Aquest dimecres dia 5 de març la investigadora Isabel Fariñas, del Departament de Biologia Cel·lular de la Universitat, ha parlat sobre L’era de la revolució cel·lular. Ha sigut a les 13 hores, mentre que aquest dijous dia 6, a la mateixa hora, és el torn del catedràtic Vicent Martínez, qui parla sobre El costat fosc de l’univers.

Altres investigadores que han participat durant aquesta setmana en la iniciativa estudiantil han sigut María José Esteve, del Departament de Nutrició i Bromatologia, que ha parlat dels mites sobre vegetarianisme i veganisme; així com Ana Frígola, de la Facultat de Farmàcia, que ha tractat els components dels aliments i la seua relació amb el càncer, tot incidint en els compostos químics de la dieta.