Convocades ajudes a projectes de cooperació per a associacions i col·lectius d’estudiants de la Universitat

Edifici del Rectorat de la Universitat de València. Foto: Miguel Lorenzo

REDACCIÓ. La Delegació per a Estudiants de la Universitat de València ha convocat ajudes a projectes de cooperació, educació per al desenvolupament i sensibilització dirigides a associacions i col·lectius d’estudiants de la institució, per valor de 55.000 euros. La convocatòria, firmada pel delegat del rector per a Estudiants, Daniel González, té l’objectiu de donar suport a projectes de cooperació i afavorir i potenciar la col·laboració entre els col·lectius i associacions d’estudiants de la Universitat i les ONGD valencianes.

El termini de presentació de sol·licituds va començar el 28 de març i acabarà el 6 de maig.

Els projectes a subvencionar han d’estar destinats a les poblacions dels països empobrits o als sectors més desfavorits de la societat valenciana que patisquen la marginació i l’exclusió social, tant per a accions d’intervenció directa com per a campanyes o activitats d’educació al desenvolupament que contribuïsquen a l’extensió d’una nova cultura sobre el desenvolupament humà entre la comunitat universitària i, en general, entre la ciutadania del País Valencià. Els projectes s’hauran de realitzar en els dotze mesos següents a la data de la resolució.

Aquestes ajudes formen part del programa de cooperació i solidaritat Una Nau de Solidaritat Universitat de València.

Podeu consultar tota la informació sobre la convocatòria en aquest enllaç.