Estudiar per mig món té beca

cartel_rojo3

REDACCIÓ. El Banc Santander lliurarà les credencials de becari o becària del programa Beques Internacionals Santander a la Universitat de València aquest dilluns, 23 de juny, al Saló d’Actes de l’edifici del Rectorat. Amb aquest pla, durant el pròxim curs 2014-2015 l’entitat bancària destinarà 325.000 euros a mobilitat internacional per als estudiants i estudiantes de la Universitat, distribuïts en més de cent trenta beques.

L’acte de dilluns ha sigut organitzat pel Servei de Relacions Internacionals i Cooperació del Vicerectorat d’Internalització i Cooperació. Les ajudes, dins del programa Santander Universidades, es distribueixen en tres grups. D’una banda, l’ajuda de 220.000 euros amb la qual es cofinancen les beques del Programa Internacional de la Universitat per a fer estades d’estudis a universitats dels Estats Units, Amèrica Llatina, Austràlia, Àsia o Canadà i que beneficien més de cent estudiants. D’una altra, hi ha tres Beques Fórmula Santander, de 5.000 euros cadascuna, adreçades a estudiants que visiten alguna de les universitat estrangeres que tinguen un conveni d’aquesta modalitat amb el Banc de Santander. I finalment trenta Beques Santander Iberoamèrica de Grau, dotades cadascuna amb 3.000 euros, les quals són per a alumnes que facen estades de mobilitat en alguna de les universitats llatinoamericanes que tinguen un conveni d’aquesta modalitat amb el Banc Santander.

L’acte inclourà la benvinguda i clausura a càrrec del vicerector d’Internalització, la intervenció de becaris i becàries i el lliurament de credencials. També intervindran representants del Banc Santander.

La relació entre la Universitat i l’entitat financera va començar el curs 2008-2009, amb setze beques Crue-Santander Iberoamèrica.