Ajudes de la Universitat als esportistes d’alt nivell i elit

esports-beca

REDACCIÓ. Fer possible que l’estudiantat compagine l’activitat esportiva amb els estudis acadèmics. Aquest és l’objectiu de la convocatòria d’ajudes destinada als esportistes d’alt nivell i d’elit de la Universitat per al curs 2014-2015. El període de sol·licitud finalitza el proper 1 d’octubre.

Convocades pel Vicerectorat de Cultura i Igualtat, els esportistes que obtinguen aquestes ajudes tindran a la seua disposició tutories acadèmiques per a compatibilitzar l’activitat acadèmica amb l’esportiva i podran accedir a ajudes econòmiques com la de l’import de la matrícula a la Universitat dels crèdits de primera matriculació.

També es preveu que l’estudiantat becat dispose de les instal·lacions esportives i mitjans del Servei d’Educació Física i Esports per al desenvolupament dels seus entrenaments, així com de serveis de seguiment mèdic, fisioteràpia, readaptació esportiva i de preparació física gratuïts amb la col·laboració del Gabinet de Suport a l’Esportista.

També obtindran tres crèdits de lliure elecció o 1,5 ECTS per ser membres d’algun dels equips de la Universitat i participar en el Campionat d’Espanya Universitari, internacionals universitaris i/o en el Campionat Autonòmic Universitari.

El nombre d’ajudes estarà determinat segons les sol·licituds presentades fins l’1 d’octubre, data en què acaba el termini de presentació. La convocatòria es pot consultar en la pàgina web del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat.