Dansa tribal a la Universitat, aquest cap de setmana

cartel-espectaculo-tribal

REDACCIÓ. La Universitat de València organitza, entre aquest divendres 24 i diumenge 26, la quarta edició del VLC Tribal Fest, una trobada de dansa tribal que tindrà lloc al Campus dels Tarongers en la qual durant aquests dies professorat provinent de diferents països oferirà tallers de diversos tipus de danses. També hi haurà workshopts, basars i espectacles.

Les danses s’organitzaran en diferents franges horàries d’acord amb la modalitat i el nivell, per tal que qualsevol persona que hi vulga participar puga trobar el que millor s’ajuste a les seues necessitats i preparació. Seran en total quinze hores de tallers d’hora i mitja impartits per CIA Descartados SA, els quals abraçaran tots els camps de la dansa tribal i la posada en escena necessària per a crear una coreografia i donar-li profunditat interpretativa. L’espectacle final d’aquesta edició es titula La cova del nero, d’Ernesto Pastor i Doriana Rossi.