Arranquen els concerts de Benvinguda, hui amb Depedro, i demà amb El Meister

art-public-2

REDACCIÓ. La Universitat de València acull una nova edició del Festival de Benvinguda amb un ampli ventall d’activitats culturals per a celebrar el començament del curs. Hui dijous 16, al Jardí Botànic i amb les entrades exhaurides, actua Depedro. Demà divendres, segon concert de Benvinguda, també al Botànic, amb El Meister. El preu per a aquest segon concert és de tres euros i amb els fons recaptats la Universitat dóna suport a Pobresa Zero.

depedroweb

Depedro.

La programació dels actes amb motiu del Festival de Benvinguda continua amb activitats molt variades. Així, comença la XVII Mostra d’Art Públic de Joves Creadors, que compta amb set intervencions seleccionades, de caràcter efímer, que es podran visitar del dilluns 20 al 24 d’octubre en diversos espais del Campus dels Tarongers i en l’espai web. El mateix dilluns, al Saló de Graus de la Facultat de Dret, hi haurà una conferència a càrrec d’Isidro López-Aparicio, L’art com a element útil en el fet públic i el social, i a les 12 hores està prevista la presentació del catàleg de l’exposició d’Art Públic 2013. A les 12:30 es farà la visita a les instal·lacions de la nova edició d’aquesta mostra.

El Meister.

Com en anteriors edicions de la Benvinguda, la Universitat de València donarà suport a Pobresa Zero en el marc de la celebració del Dia Mundial per a l’Eradicació de la Pobresa, demà divendres 17 d’octubre, amb la recaptació econòmica dels concerts i amb la col·laboració institucional en les activitats de sensibilització.

En paraules del delegat del rector per a Estudiants, Daniel González Serisola: “El Festival de Benvinguda és una iniciativa per a celebrar el nou curs acadèmic i afavorir l’apropament a l’oferta d’activitats socioculturals que proposem des de la Universitat, tant a l’estudiantat com a la resta de la comunitat universitària i a la ciutadania”.

Podeu consultar la programació completa d’actes previstos en el blog del Festival de Benvinguda.