La Universitat de València col·labora en el València Open 500 de Tennis

photo30

REDACCIÓ. La Universitat de València col·labora amb el València Open 500 de Tennis, que es disputarà a la ciutat de València del 19 al 27 d’octubre. A més, estudiantat, professorat i personal d’administració i serveis (PAS) de la institució tindran importants descomptes per a veure els David Ferrer, Roberto Bautista, Tommy Robredo, Fernando Verdasco i Feliciano López, així com Mikhaïl Youzhny, vigent campió i finalista el 2009, John Isner, Fabio Fognini o Kevin Anderson, entre altres.

L’acord aconseguit entre l’organització del torneig i la Universitat per sisé any consecutiu implica que l’estudiantat, el professorat i el personal d’administració i serveis tindrà un 10% de descompte en la compra d’entrades per a totes les jornades. A més, els dies 21 i 22 d’octubre el col·lectiu universitari obtindrà un 50% de rebaixa en la compra d’entrades.

Els dos descomptes seran aplicables en la web www.valenciaopen500.com introduint el codi que s’ha fet arribar al col·lectiu, o en taquilles del València Open 500, les quals obrin al recinte de la Ciutat de les Arts i les Ciències des de hui dijous 16 d’octubre.

La Ciutat de les Arts i les Ciències serà l’escenari que acollirà la sisena edició del València Open 500 ATP World Tour. En aquesta edició, el torneig presenta un dels millors quadres de la seua història, ja que comptarà amb dotze dels vint-i-cinc millors tennistes del circuit.

Competició de tennis i pàdel

D’altra banda, el Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat ha organitzat una competició de tennis i pàdel exclusiva per al personal de la institució acadèmica. Hi haurà les categories femenina, masculina i mixta; i la inscripció es tanca diumenge 19 d’octubre.

La lliga començarà dilluns 10 de novembre i acabarà l’11 de maig del 2015, i es jugarà una partida a la setmana aproximadament, en els horaris que els PDI i PAS inscrits acorden.

Tota la informació del campionat es pot consultar en l’apartat de competició interna, entrant per l’esport de tennis o pàdel en la web del Servei d’Educació Física i Esports.