Art jove al Campus dels Tarongers

VALENCIA 20 10 14  INAUGURACION DE ART PUBLIC 2014  FOTO MIGUEL LORENZO

REDACCIÓ. Transformar l’entorn de la Universitat de València en un lloc d’intervenció artística obert a la societat, tot implicant els joves artistes en les activitats de la Setmana de Benvinguda. És l’objectiu d’Art Públic/Universitat Pública, la Mostra per a Joves Creadors organitzada per la Universitat de València en què participen set propostes, que es pot visitar al Campus dels Tarongers fins aquest divendres, 24 d’octubre.

L’edició d’enguany va començar dilluns al Saló de Graus de la Facultat de Dret. La inauguració va comptat amb la conferència L’art com a element útil en el fet públic i el social, a càrrec d’Isidro López-Aparicio; la presentació del catàleg amb les intervencions artístiques de l’edició del 2013; i la visita a les instal·lacions de la nova edició. Als actes va acudir el delegat del rector per a Estudiants, Daniel González.

VALENCIA 20 10 14 INAUGURACION DE ART PUBLIC 2014 FOTO MIGUEL LORENZO

En la mostra participen enguany set projectes artístics, sis dels quals de caràcter efímer, als espais públics del campus i un en l’espai web. Són el Col·lectiu Cràter; Ramón Espacio/Rodrigo Lombardo; Alejandro Bonnet de León; Ana Navarro Tatay; Gemma Alpuente Adam/María Isabel García Muñoz; Zarva Barroso; i el Col·lectiu TaronjaiRoig.

Teniu més informació sobre la mostra Art Públic/Universitat Pública. XVII Mostra d’Art Públic de Joves Creadors en la pàgina de les activitats de la Setmana de Benvinguda: http://benvinguda.blogs.uv.es/art-public/.

Galeria d’imatges: La següent galeria d’imatges inclou fotografies de les obres que es poden veure al Campus dels Tarongers; de la conferència L’art com a element útil en el fet públic i el social; de la presentació del catàleg amb les intervencions artístiques de l’edició 2013; i de la visita a les instal·lacions d’aquesta edició.