Suspés el concert de Fuel Fandango, Niños Mutantes, Varry Brava i La Suite Bizarre, previst per al dissabte 25

2-concerts

Niños Mutantes. Foto de portada: Fuel Fandango.

REDACCIÓ. La programació musical amb motiu del Festival de Benvinguda de la Universitat prevista per a aquest dissabte 25 d’octubre amb el concert de Fuel Fandango, Niños Mutantes, Varry Brava i La Suite Bizarre s’ha suspés. Així ho ha indicat el Servei d’Informació i Dinamització d’Estudiants (SeDI), que ha afirmat que la suspensió és deguda a raons alienes a la Universitat. Les actuacions estaven previstes a les 19:30 hores a l’Auditori Casa de Cultura de Burjassot.

A més, el dijous 23 d’octubre, hi hagué l’actuació d’Els Amics de les Arts i Senior i el Cor Brutal, a la Sala Salomé. En Infouniversitat pots llegir una entrevista tant a Fuel Fandango com a Niños Mutantes fent clic en els noms dels grups.

La setmana passada ja van tindre lloc dos concerts de Benvinguda. Dijous 16, al Jardí Botànic, actuà Depedro, i l’endemà divendres, també al Botànic, El Meister.

Les pròximes setmanes estan previstes les actuacions de Second + My Sad Captains, dijous 30 a la Sala Salomé; Tortel, divendres 31 al Jardí Botànic; i Tardor i La Trocamba Matanusca, dijous 13 de novembre, Sala El Loco, aquest últim com a Concert de la Borsa Pop-Rock de la UV.

Galeria de fotos amb imatges dels concerts de Depedro i El Meister: