Més de dos mil estudiants es manifesten contra la LOMQE a València

REDACCIÓ. Més de dos mil estudiants s’han manifestat aquest dijous dia 23 des de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València per a protestar per la LOMQE i les retallades del Govern en el sistema educatiu. La marxa reivindicativa ha anat cap al centre de la ciutat.

Convocada pel Sindicat d’Estudiants per a alumnes de secundària i batxillerat, la manifestació posava fi a tres dies de vaga. L’últim dia van sumar-s’hi estudiants de les universitats públiques valencianes.

La Plataforma en Defensa de la Universitat Pública, de la Universitat de València, també donava suport a la manifestació i ha criticat així mateix les polítiques de privatització de l’ensenyament públic.