La Universitat de València s’imposa en handbol, bàsquet i voleibol femenins en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

L’equip de voleibol femení de la Universitat en el partit disputat a València contra la Universitat d’Alacant, aquest dimarts.  Foto portada: L’equip de bàsquet femení de la Universitat de València.

L’equip de voleibol femení de la Universitat en el partit disputat a València contra la Universitat d’Alacant, aquest dimarts. Foto de portada: L’equip de bàsquet femení de la Universitat de València.

REDACCIÓ. La Universitat de València ha entrat amb bon peu en la primera jornada del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU), celebrat aquest dimarts 28 d’octubre i que va enfrontar els equips de la institució amb els de la Universitat d’Alacant. Les seleccions de la Universitat es van emportar sis dels deu enfrontaments.

La jornada va arrancar a terres alacantines a les 10 hores, al pavelló de la Universitat d’Alacant, amb els partits de bàsquet femení (victòria de la Universitat per 63-70); futbol masculí (victòria d’Alacant per 2-1); futbol sala femení (7-2 a favor de les alacantines); bàsquet masculí (victòria d’Alacant per 78-73); i futbol sala masculí (va guanyar la Universitat per 3 a 5).

Els xics de l’equip de voleibol masculí de la Universitat.

Els xics de l’equip d’handbol masculí de la Universitat.

A casa, la selecció d’handbol femení de la Universitat va guanyar per 27-22; en voleibol masculí per 3-; i també en rugbi masculí, per 57-10. Per contra, la selecció d’handbol masculí no va poder amb els alacantins i va perdre el seu partit al Pavelló per un ajustat 24-27; van tancar la jornada les xiques de voleibol femení, amb victòria per a la Universitat.

La pròxima jornada se celebrarà el 12 de novembre davant la Universitat Catòlica de València (UCV).