La Universitat de València i la Catòlica, en la segona jornada del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

Pòster del Trofeu d’Orientació de les Universitats Europees, un esdeveniment organitzat per la Universitat de València i SD Correcaminos, que tindrà lloc entre el 24 i el 26 d’abril a la localitat valenciana de Titagües. Portada: l’equip d’handbol femení de la Universitat de València, atacant.

REDACCIÓ. La Universitat de València competirà amb la Universitat Catòlica de València dimecres que ve, 12 de novembre, en la segona jornada del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU). Obriran la jornada les seleccions d’handbol masculí i voleibol femení, que disputaran els seus encontres a les 11 hores al Poliesportiu Anabel Medina (Torrent) i al Pavelló de Benicalap (València), respectivament, i a continuació, a les 13 hores, les seleccions d’handbol femení i voleibol masculí. La de rugbi masculí, per la seua banda, es desplaçarà a les instal·lacions del tram V del riu Túria per a jugar el partit, que es disputarà a les 12 hores.

A casa, tres equips de la Universitat competiran a partir de les 14 hores. El camp de futbol de Tarongers acollirà el partit de futbol masculí; el Pavelló de Blasco Ibáñez el de futbol sala masculí; i a la Sala Nord de l’Aulari V les xiques de bàsquet femení buscaran la segona victòria de la temporada.

Tancaran la jornada, a les 16 hores, les seleccions de futbol sala femení i bàsquet masculí, que disputaran els seus partits al Pavelló de Blasco Ibáñez i a la Sala Nord de l’Aulari V, respectivament.

El Servei d’Educació Física i Esports oferirà cobertura en directe i seguiment de les seleccions a través de les seues xarxes socials oficials (Twitter: @sefuv i www.facebook.com/SEFUV), en les quals donarà a tots els seguidors la informació més immediata sobre els resultats dels partits.

L’equip femení de voleibol de la Universitat de València, en primer pla.

Trofeu d’Orientació

La Universitat de València ha presentat el projecte del Trofeu d’Orientació de les Universitats Europees en la XVII Conferència Anual d’ENAS (Xarxa Europea de Serveis d’Esports Universitaris), que es realitza entre el 4 i el 7 de novembre a la Universitat de Lille (França).

Durant quatre dies, els serveis d’esports de les universitats europees estan intercanviant coneixements i idees i presentant els diversos programes que duen a terme. En aquesta edició de la conferència se centren en les diferents formes de promoure un estil de vida actiu i saludable amb idees innovadores per a maximitzar l’impacte de l’esport en la vida universitària.

ENAS està integrada per més de vint països i setanta universitats europees i té com a objectiu fomentar el desenvolupament de l’esport per a tothom en l’educació superior. A més, promou la relació entre les unitats que administren l’esport europeu universitari, des de com s’organitza el treball a qüestions que afecten el dia a dia d’aquests serveis en diversos àmbits: pressupostaris, infrastructures, serveis, formació, etc.

Miguel Ángel Torregrosa, tècnic del Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat, ha sigut l’encarregat de presentar el Trofeu d’Orientació de les Universitats Europees, un esdeveniment organitzat per la Universitat de València i SD Correcaminos que es realitzarà entre el 24 i el 26 d’abril del 2015 a Titagües (València).

Amb aquesta nova iniciativa, la Universitat de València aferma encara més la seua aposta per conferir un caire més internacional a l’esport universitari, ja que a més de les múltiples competicions internacionals que ha organitzat forma part d’un organisme que fomenta la relació entre les unitats universitàries encarregades de l’esport.

Més informació sobre la XVII Conferència Anual d’ENAS en www.enas-sport.net i sobre el Trofeu d’Orientació de les Universitats Europees en www.orientacionuv.es.