La selecció de marató, en la gran cita de diumenge

Cursa Universitat de València-Servei d’Educació Física i Esports. Foto: Miguel Lorenzo

El CADU de marató ha recorregut la ciutat de València aquest diumenge 16 de febrer

REDACCIÓ. La primera parada per als esports individuals en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) coincideix amb un dels grans esdeveniments de la ciutat: la Marató València Trinidad Alfonso.

Aquest diumenge, 16 de novembre, huit esportistes integrants de la selecció d’atletisme de la Universitat han disputat la prova reina junt amb altres 21.000 atletes, que competiren en les diferents categories populars per l’asfalt valencià.

Alberto Campillo, José Javier Palomares, Antonio Gómez, José David Moruno, Juan Carlos Serra, Francisco Blázquez, Jesús Sánchez i Ignacio Saldana, procedents de les facultats de Fisioteràpia, Economia, Física, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i Ciències socials, van ser els encarregats de representar la Universitat en aquest gran esdeveniment sota la direcció de Rubén Picazo, seleccionador de l’equip.

Els esportistes de la Universitat van gaudir d’un recorregut complet i ràpid per les zones més destacades de la ciutat (Circuit de Fórmula 1, centre històric o port de l’America’s Cup) i després de superar els 42,195 quilòmetres la prova culminà en una arribada sobre les aigües situades enfront del Museu Príncep Felip sobre una plataforma de més de cent cinquanta metres, una de les arribades més atractives per a una marató que s’han vist en els últims temps i que va ser el colofó per a una prova que reflecteix els valors més destacats de l’esport: la superació personal i la constància.