Els equips de la Universitat de València i la Politècnica, en el derbi del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU)

Esportistes de la selecció de marató de la Universitat de València. Foto pòrtada:Equip de rugbi masculí de la Universitat de València.

Esportistes de la selecció de marató de la Universitat de València. Foto portada: equip de rugbi masculí de la Universitat de València.

REDACCIÓ. Els equips esportius de la Universitat de València i la Politècnica s’enfronten el pròxim dijous 27 dins del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) en una de les jornades que més expectació desperta d’aquesta competició en la qual participen els equips esportius de les set universitats valencianes. A més, els esportistes de la Universitat continuen participant en altres competicions. Així, la selecció de marató de la Universitat aquest diumenge va estar a la Marató de València Trinidad Alfonso per a disputar el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU). Igualment, Fernando Silva es va imposar en el torneig de ràpides (escacs) celebrat dins d’aquest campionat.

Torneig de ràpides d’escacs, organitzat pel Servei d’Educació Física i Esports.

Les competicions del CADU de dijous que ve s’iniciaran amb l’encontre de bàsquet femení, el qual tindrà lloc al pavelló de la Politènica a les 12:30 hores. Mitja hora després, en la pista paral·lela de futbol sala, es donaran cita les seleccions de futbol sala masculí. El pavelló també acollirà els equips de bàsquet masculí a les 14:30 hores i futbol sala femení a les 15. Per la seua part, l’equip de futbol masculí de la Universitat jugarà a les 15:30 hores al camp de gespa artificial de la UPV.

Equip de bàsquet femení de la Universitat de València.

A casa, la jornada del dia 27 començarà a les 13 hores al pavelló del Campus de Blasco Ibáñez de la mà de la selecció d’handbol femení i a continuació jugaran els seus companys masculins a les 15 hores. Mentrestant, a les 14 hores, el tram V del riu Túria acollirà l’encontre de rugbi masculí. I quasi al mateix temps, a les 13:30, a la Sala Sud de l’Aulari V, els equips de voleibol buscaran la seua tercera victòria consecutiva: els xics ho faran a la mateixa hora i les xiques tancaran la jornada a partir de 15:30.

El Servei d’Educació Física i Esports de la Universitat oferirà cobertura en directe i seguiment de les seleccions a través de les seues xarxes socials.

Marató i escacs

Tot i no haver pujat al pòdium de la Marató de València aquest diumenge dia 16, els atletes de la Universitat van fer bons temps i aconseguiren estar entre els deu primers classificats del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari. José David Moruno i Ignacio Saldaña corregueren 4:32 i 4:43, respectivament, obtenint la novena i la desena posició.

D’altra banda, Fernando Silva es va imposar en el torneig de ràpides organitzat pel Servei d’Educació Física i Esports, obert a la comunitat universitària i en el qual van participar huit escaquistes, el dijous dia 13. El segon classificat va ser César Giménez i Néstor Calvo va quedar en tercera posició.

La pròxima cita per als escaquistes és aquesta setmana del 24 al 27 de novembre, quan es disputarà el torneig intern classificatori per al CADU.