Un congrés d’història sobre la transició i un cicle sobre biodiversitat marina, propostes de l’estudiantat per a febrer

Aulari Interfacultatiu del Campus de Burjassot-Paterna, on es desenvolupa el tercer cicle de conferències Parlem del mar. Imatge de portada: Facultat de Geografia i Història, on tindrà lloc el I Congrés Nacional d’Història sota la temàtica La transició a debat.

REDACCIÓ. El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha organitzat per als dies 18, 19 i 20 de febrer el I Congrés Nacional d’Història sota la temàtica La transició a debat. El congrés tractarà un període concret de la història de la transició espanyola que ha tingut una gran influència en la posteritat. Polítics, doctorands, catedràtics d’història i sociologia i protagonistes contemporanis del període participaran en aquestes jornades. La Facultat de Geografia i Història acollirà el congrés, amb unes sessions que analitzaran des de l’aparició de moviments socials fins la pèrdua de l’autogovern valencià dins de la transició. Temes que es tractaran des d’una vessant crítica al llarg de tres dies.

D’altra banda, el Grup d’Estudiants de Biologia Marina Bio Blau de la Universitat de València du a terme el tercer cicle de conferències Parlem del mar. Les xarrades analitzen des de la flora marina del litoral valencià, els paràsits de mamífers marins o projectes d’investigació veterinària de l’Oceanogràfic, amb la biodiversitat marina i el seu estudi i protecció com a nexe comú. Les conferències es realitzen els dijous a les 18:30 hores a l’Aulari Interfacultatiu del Campus de Burjassot-Paterna, a l’Aula AF-13.